Saturday, January 1, 2011

:)

sukanya aku ari ni..
nak taw sbb pe??
sbb aku taw dia mnat kat org len..
*plik kan..ptutnya aku kecewa..
haha
tu la yg aku rsakan mula2..
tp lama2 aku sdar..
aku bukan untuknya..
dan aku gembira dia suka org len..aku gembira utknya..
nak tahu??
aku ni sbnrnya seorg yg prasan..
aku tgk blog dia ari tu..
dia puji laki atas kriteria2 yg tertntu..
n tiba2 aku rsa laki itu adalah aku!!
bodoh btollah..
lpas2 aku prasan tu..
jantung aku berdegup kencg..
sgt99 skit..
aku terpaksa berbaring utk mredakan sakit tu..
aku xtahu knapa ttba jntung aku degup kncg..
tp skrg bila aku taw dia mnat org len..
aku dah lega dah..
n aku nak ckap pda laki yg bertuah tu..
anda sgt2 bertuah..jgn tggalkan dia ye :)
kini msanya utk aku mngorak lgkah..
utk mncari pggnti si dia..
mgkin dalam 10 thun nnt baru aku jumpa kot..
huhuhu

No comments:

Post a Comment